Първоначално публикувано от trop4i
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
черен пушек при ниски обороти
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениепри рязко подаване на газ EGR-а изключва. А щом изпушва много - диагностика
П.С.Спри моля да трупаш мнения,половината ти изказвания не са на място.............................Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТи голям философ ще дойдеш бре,ами ако е блокирал
П.С.Спри моля да трупаш мнения,половината ти изказвания не са на място.............................Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение.... Ако е блокирал затворен - ще пуши постоянно. Така ли е?
Напиши в Гугъл,да видиш отговора!
Това да не е Икарус да пуши постоянно?sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеКое ще пуши?
Напиши в Гугъл,да видиш отговора!
Това да не е Икарус да пуши постоянно?
Спорим творчески, нали? Не се заяждамеAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНе си ми ти критерия, сори. Ако е блокирал отворен EGR няма да пуши и ще хвърля грешка, но от друго естество (свързна с дебита на въздуха). Ако е блокирал затворен - ще пуши постоянно. Така ли е?Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЕто пак обърка отговора,на старите ЖТД-та не записва грешка свързана с дебита на въздуха,просто ащото няма как да го хване,панимайш.........................Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЩе го погледна като се прибера. Щото има ли ЕГР и дебитомер - все са на един принцип. Колкото до грешката - ще проверя. А и един ЕГР може да заклини в различни позиции, нали се управлява с широчинно импулсна модулация
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЕто пак обърка отговора,на старите ЖТД-та не записва грешка свързана с дебита на въздуха,просто ащото няма как да го хване,панимайш.........................
Егр-а ако не затваря плътно или е останал блокирал в отворено положение ще пуши и няма да има мощност.
А грешката за ЕГР-а се хваща точно от дебита на въздуха..... защото клапана се опитва да го промени (дебита) но той не мърда и така това се отразява като грешка свързана с ЕГР-а. Това важи най вече за автомобили които не са минали през разни псевдо тунери.... В случая говоря за Е3.
Comment
-
Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщениеПри мен като я запаля сутрин и е студена и тръгна по мойта улица надолу я спускам на 1ва или на 2ра и като съвсем леко и подавам газ докато съм на някоя от тия предавки виждам на страничното как пуши.Като и дам подавам по стабилно газ няма пушене,само като съм настъпил педала съвсем леко на 1000-1200 оборота...Имам чувството,че компа се бърка нещо тогава и ми подава повече гориво при тия обороти
Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщениеКогато и дам яко газ изпушва много черно даже не мога да преценя колко време пуши, понякога се чудя как е възможно да изхвърли толкова чернилка и откъде я намира.Тези отзад които изпреварвам сигурно се чудят какво става.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеЯ тука се развил спор за ЕГР-а.
Егр-а ако не затваря плътно или е останал блокирал в отворено положение ще пуши и няма да има мощност.
А грешката за ЕГР-а се хваща точно от дебита на въздуха..... защото клапана се опитва да го промени (дебита) но той не мърда и така това се отразява като грешка свързана с ЕГР-а. Това важи най вече за автомобили които не са минали през разни псевдо тунери.... В случая говоря за Е3.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеПонеже има съмнения и за запушен катализатор и ще бъде полезно както на колегите така и на мен. Какво трябва да е налягането преди катализатора.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
офф. запушения катализатор симптома е че прегрява колата. какво общо има с пушенето? пуши ли колата ще пуши и като се махне катализатора. проблема е в егра. тряя се запуши. тия теми са дъфкани дъфкани. почти всеки дизелджия с чипната има опит с товаJTD 105+
Comment
-
Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщениеофф. запушения катализатор симптома е че прегрява колата. какво общо има с пушенето? пуши ли колата ще пуши и като се махне катализатора. проблема е в егра. тряя се запуши. тия теми са дъфкани дъфкани. почти всеки дизелджия с чипната има опит с товаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment